חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורון כהן: "לא אינטליגנטי לחשוב שכל הבעיות במדינה תלויות באדם אחד"

גם בזמן מלחמה נראה שהשמאל לא הפנים את המצב לאשורו וממשיך לפלג ולהתכחש למציאות. אומר דורון כהן: "הוא הפך את רעיון שתי המדינות לדת שאין עליה עוררין"

שתפו :

פלאש 90

גורמי שמאל יצאו בקמפיין ארסי ובוטה במיוחד שמאשים: "ממשלה של משתמטים ובוזזים", זאת בזמן מלחמה שבה האחדות חשובה מאין כמותה.

העיתונאי והעורך דורון כהן אינו מופתע ומבהיר כי היה זה רק עניין של זמן, "כמה אפשר להתאפק? יש דברים שהם מעל ההגיון והשכל".

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

כאיש תקשורת שאינו משייך את עצמו למחנה כזה או אחר, הוא רואה כאן הפרה חמורה של כללי המשחק: "אי אפשר לטעון שהממשלה הזו לא לגיטימית ומצד שני לסרב להיכנס אליה. גם אי אפשר לפרש אוטומטית דברים שנאמרים משמאל – כמחאה ומימין – כהסתה".

כדי שנוכל להמשיך להתקיים כמדינה עלינו לשמור על קרב הוגן ועל כללי המשחק. כהן מבהיר כי הוא לא הופתע מהטרגדיה בשמחת תורה מפני שהתריע עוד לפני כן שחברה בעלת ממסד רקוב ומסואב תביא על עצמה אסון גדול.

הוא מדגיש כי עלינו להכיר במציאות, כמו למשל בעובדה שהאויב אינו מבחין בין יהודים ממחנות שונים המתגוררים במקומות שונים. לראיה, מחבלי החמאס שהסתובבו בקיבוצים ביום הטבח צעקו שוב ושוב "מתנחלים". הבעיה, לדבריו, היא שהשמאל הישראלי הפך את רעיון שתי המדינות לדת שאין עליה עוררין בלי קשר למה שהוא רואה לנגד עיניו.

לסיום, אומר כהן כי "אם יש משהו שהמלחמה הזו הוכיחה זה שצריך לעשות רֵוִיזְיָה מוחלטת בכל מוסדות המדינה. לא אינטליגנטי לחשוב שכל הבעיות במדינה תלויות באדם אחד".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
תמר יזדי
תמר יזדי
5 חודשים לפני

כל מילה בסלע ! ראשית להתחיל במשרד החינוך שבו כל התכנים אינם בטובתה של מדינתם.התעלמות מהיסטוריה היהודית.התנ"ך אזרחות . שיחות ומסלול עתודה לממש את חטבתם ואחריות שמעבירים לדור העתיד.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום